دانلود بازی Between Horizons برای کامپیوتر


اولین رای باشید!

بازی Between Horizons یک تجربه ناب در سبک ۲٫۵ بعدی، روایت محور، علمی-تخیلی و با المان‌های کارآگاهی است که توسط استودیو DigiTales Interactive ساخته شده است. این بازی می‌تواند تجربه‌ای متفاوت در این برهه از سال برای‌تان فراهم کند. در داستان بازی، شما در نقش کارآگاهی به نام Jasmin Pfeiffer قرار می‌گیرید. در سفینه‌ی فضایی عظیم Zephyr که نسل بشر را برای یافتن خانه‌ای جدید حمل می‌کند، ناگهان امنیت به خطر می‌افتد. ماموریت شما حل معمای این حادثه و پیدا کردن فرد یا عامل پشت پرده آن است.

Between Horizons PC-TENOKE

دانلود-بازی-Between-Horizons

در گیم‌پلی بازی کاوش در محیط‌های مختلف سفینه‌ی فضایی و تعامل با ساکنان آن به شما سپرده می‌شود. جمع‌آوری سرنخ‌ها و حل معماهای پیچیده برای پیشبرد پرونده هم یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های شما هستند. برقراری ارتباط با شخصیت‌های مختلف و گرفتن اطلاعات از آن‌ها هم به شما کمک می‌کند که بیشتر در جریان داستان بازی قرار گیرید. تصمیمات شما بر روند داستان و سرنوشت برخی شخصیت‌ها تاثیر می‌گذارد. بازی دارای چندین پایان‌بندی است که بر اساس انتخاب‌های شما شکل می‌گیرد.

محیط‌های بازی حس یک اقامتگاه فضایی عظیم را به خوبی القا می‌کنند و موسیقی متن نیز به القای حس تعلیق و رمزآلودگی داستان کمک می‌کند. درگیر پرونده‌ی مرموز بازی شوید و با پیشروی در داستان، رازهای پنهان در دل سفینه را کشف کنید. تصمیمات شما در طول بازی بر روند داستان و سرنوشت برخی شخصیت‌ها تاثیر می‌گذارد. محیط‌های بازی Between Horizons با جزئیات فراوان طراحی شده‌اند و جلوه‌های بصری زیبایی در بخش‌های مختلف بازی به کار رفته است.

info

Between Horizons is a narrative 2.5D sci-fi detective adventure. 33 years into the Zephyr’s journey, its mission is suddenly jeopardized. Can you find the culprit before it’s too late? Experience an enthralling story set in a semi-open world that branches and ends based on your choices.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 64-Bit

Processor: Multi-core 2.5GHz

Memory: 6 GB RAM

Graphics: GeForce 750M / GeForce GTX 650

DirectX: Version 11

Storage: 6 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه TENOKE:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TENOKE را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

رمز فایل: www.downloadha.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.