دانلود بازی SAND LAND برای کامپیوتر


اولین رای باشید!

بازی SAND LAND در سبک اکشن و نقش‌آفرینی (RPG) ارائه شده است و تجربه‌ای متفاوت برای طرفداران انیمه ارائه می‌کند. این بازی بر اساس مجموعه مانگای قدیمی و محبوب SAND LAND اثر آکیرا توریاما ساخته شده است. داستان بازی در دنیای بیابانی روایت می‌شود که هم انسان‌ها و هم اهریمنان از کمبود شدید آب رنج می‌برند. شما در نقش Beelzebub، شاهزاده اهریمنان، بازی را دنبال می‌کنید و باید با همراهی گروهی از شخصیت‌های ناهنجار و عجیب، به دنبال چشمه افسانه‌ای در این بیابان بگردید.

SAND LAND v1.0.3 PC-ElAmigos

دانلود-بازی-SAND-LAND

گیم‌پلی بازی ترکیبی از مبارزات اکشن، اکتشاف جهان آزاد و حل معما است. شما می‌توانید با استفاده از قدرت‌های اهریمنی Beelzebub با دشمنان بجنگید، در دنیای بازی کاوش کنید و با شخصیت‌های مختلف تعامل داشته باشید. برخی از ویژگی‌های کلیدی بازی سبب می‌شود که بیش از پیش برای ورود به چنین جهانی هیجان زده باشید. بازی دارای داستانی جذاب و گیرا بر اساس مانگای محبوب سندلند، دنیایی وسیع و آزاد برای کاوش، گیم‌پلی اکشن و سرگرم‌کننده، شخصیت‌های متنوع و جذاب و همچنین گرافیک زیبا و چشم‌نواز برخوردار است.

بازخوردها نسبت به بازی SAND LAND تاکنون بسیار مثبت بوده است. منتقدان از داستان بازی، گیم‌پلی، شخصیت‌ها و گرافیک آن تمجید کرده‌اند. اگر به دنبال یک بازی RPG اکشن سرگرم‌کننده با داستانی جذاب هستید، سندلند می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

info

SAND LAND is an action RPG where you become the main character as Beelzebub, a Fiend Prince. Lead your company of heroic misfits and explore the legendary world of SAND LAND created by Akira Toriyama.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: AMD Ryzen 5 2400G / Intel Core i5-9400F

Memory: 4 GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX 590 / Nvidia GeForce GTX 1060

DirectX: Version 12

Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 11

Processor: AMD Ryzen 5 2400G / Intel Core i5-9400F

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX Vega 56 / Nvidia GeForce GTX 1660 Ti / Intel Arc A750

DirectX: Version 12

Storage: 20 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه ElAmigos:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

رمز فایل: www.downloadha.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.