دانلود بازی Tales of Kenzera ZAU برای کامپیوتر


بازی Tales of Kenzera ZAU داستان زائو، یک شمن جوان را روایت می‌کند که در غم از دست دادن پدر خود به سر می‌برد. او در جستجوی راهی برای بازگرداندن پدرش از مرگ، با کالونگا، خدای مرگ معامله‌ای می‌کند. کالونگا در ازای دریافت روح سه هیولا، روح پدر زاو را به او باز می‌گرداند. زاو سفری پرمخاطره را در سرزمین‌های خیالی کنزرا آغاز می‌کند تا این هیولاها را پیدا کند و روح آنها را به کالونگا تقدیم کند. این اثر تجربه‌ای در سبک مترویدوانیا است که در آن می‌توانید در دنیای بازی به صورت آزادانه کاوش کنید، قدرت‌های جدیدی را بدست آورید و با دشمنان مختلف مبارزه کنید.

Tales of Kenzera: ZAU v1.0.2 NSWEMU for PC-KaOs

دانلود-بازی-Tales-of-Kenzera-ZAU

زائو از دو ماسک خورشید و ماه برای مبارزه با دشمنان استفاده می‌کند. ماسک خورشید به او اجازه می‌دهد تا در نبردهای نزدیک به دشمنان ضربه بزند، در حالی که ماسک ماه برای حمله به دشمنان از راه دور استفاده می‌شود. زاو همچنین می‌تواند از حرکات آکروباتیک مختلفی مانند دو پرش، پرش از دیوار و داش در هوا برای عبور از موانع و رسیدن به مناطق جدید استفاده کند. از ویژگی‌های کلیدی بازی ابتدا باید به داستانی حماسی و احساسی برگرفته از اساطیر بانتو اشاره کنیم که شما را تا صحنه آخر میخکوب کرده و هیجان ادامه دادن تا پایان را به‌ّمراه خواهد داشت.

در کنار آن باید به گیم‌پلی مترویدوانیایی چالش‌برانگیز و جذاب آن اشاره کنیم که در چند سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است. همچنین دو سبک مبارزه مجزا با ماسک‌های خورشید و ماه هم داریم و می‌توانید از حرکات آکروباتیک متنوع برای کاوش در دنیای بازی استفاده کنید. فراموش نکنید که دنیایی زیبا و پرجزئیات با الهام از فرهنگ آفریقا در بازی دیده می‌شود و موسیقی متن حماسی و روح‌نواز ساخته شده توسط Nainita Desai هم کمک می‌کند که درک بهتری از چنین جهانی در بازی Tales of Kenzera ZAU داشته باشید.

info

Wield the dance of the shaman. Reclaim your father’s spirit. Brave the beautiful and treacherous land of Kenzera with the God of Death in Tales of Kenzera™: ZAU, a metroidvania-style adventure crafted by Surgent Studios.

سیستم مورد نیاز

N/A due to Nintendo Switch Emulator for PC

رمز فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود

هشدار مهم! لطفا دقت بفرمایید نسخه پیش رو، با استفاده از شبیه‌ساز کنسول نینتندو سوییچ برای PC آماده شده است و قطعا بهینه‌سازی 100% نخواهد داشت.

——————

دانلود بازی Tales of Kenzera: ZAU v1.0.2 NSWEMU for PC-KaOs:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.