سری گلکسی S22 در دستیابی به هدف فروش 30 میلیونی شکست خورد


انتظار می رفت سری گلکسی S22 جایگاه سامسونگ را به عنوان یک تولید کننده برتر تقویت کند، اما سازنده کره ای کوتاه آمد. طبق گفته منابع کره ای، سامسونگ میانگین قیمت فروش (ASP) دستگاه های خود را تنها 2 درصد افزایش داد، در حالی که اپل شاهد افزایش 7 درصدی بود. رسانه ها و تحلیلگران کره ای اشاره کرده اند که سامسونگ ممکن است تصویر ممتاز خود را در خارج از کشور از دست بدهد زیرا پرفروش ترین دستگاه این شرکت، گلکسی A12 بسیار مقرون به صرفه، کمتر از انتظارات در ایالات متحده بوده است. انتظار می رود این روند نزولی در طول تعطیلات نیز ادامه یابد. سری گلکسی اس 22 نتوانست هدف سامسونگ را برآورده کند سامسونگ انتظار دارد گوشی های سری گلکسی اس 22 تا زمان عرضه سری گلکسی اس 23 به هدف فروش 30 میلیونی برسند که طبق تحقیقات، غول فناوری کره ای در مسیر رسیدن به هدف قرار دارد. به این هدف نیز دست یابد. شکست خواهد خورد حتی افزایش فروش گوشی های تاشو گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد علاقه مصرف کنندگان را به پرچمدار کلاسیک این شرکت کاهش داده است و به نتایج کلی سامسونگ لطمه می زند. گلکسی زد فلیپ 4 نیز در عرصه بین المللی، به ویژه در آمریکای شمالی، با استقبال زیادی روبرو شده است. DSCC فاش کرد که تاشوی جدید این غول فناوری از نسل قبلی خود، گلکسی زد فلیپ 3 عقب است و سهم بازار آن در کانادا، ایالات متحده، ژاپن و چین از 10 درصد فراتر نرفته است. همانطور که در گزارش Counterpoint Research گفته شد، در سه ماهه سوم سال 2022، پس از اپل، سامسونگ دومین تولیدکننده بزرگ بازار موبایل است که با وجود افزایش فروش گوشی های تاشو گلکسی زد فلیپ و فولد، سهم خود را کاهش داده است. 0.2 درصد از نظر درآمدی مواجه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید