توییتر برای جذب تبلیغ‌دهندگان، کنترل‌های بیشتری به آن‌ها قرار می‌دهد


توییتر می‌خواهد به زودی به شرکت‌ها کنترل بیشتری بدهد تا از نمایش تبلیغات آن‌ها در بالا یا پایین توییت‌هایی که حاوی کلمات کلیدی خاص هستند جلوگیری کند. به گزارش رویترز، توییتر روز پنجشنبه ایمیلی به تبلیغ‌کنندگان ارسال کرد و آنها را از کنترل‌های اضافی مطلع کرد. این کنترل‌ها بخشی از تلاش‌های توییتر برای متقاعد کردن تبلیغ‌کنندگان برای بازگشت به پلتفرم است. آیا تبلیغ‌کنندگان به توییتر بازمی‌گردند؟ از زمان خرید توییتر توسط ایلان ماسک، بسیاری از تبلیغ‌کنندگان تصمیم گرفتند به طور موقت تبلیغات در این پلتفرم را متوقف کنند. این در حالی است که نزدیک به 90 درصد درآمد توییتر از طریق تبلیغات است که با تصاحب این شبکه اجتماعی توسط ثروتمندترین فرد جهان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. اکنون به نظر می رسد که توییتر می خواهد تبلیغ کنندگان را به روش های مختلف به پلتفرم بازگرداند. سخنگوی توییتر گفت که این شبکه اجتماعی در نظر گرفته است که ناظران محتوا را از طریق شرکت های شخص ثالث برای تمرکز بهتر بر محتوای غیر انگلیسی زبان بیاورد. این در حالی است که “الا اروین” مدیر امنیتی توییتر در گذشته گفته بود که توییتر به سمت تعدیل خودکار محتوا حرکت می کند. همچنین به گفته ایروین، با وجود تعدیل گسترده کارکنان در این شبکه اجتماعی، تیم تنظیم محتوا آسیبی ندیده و افرادی که در حوزه های حساس مانند ایمنی کودکان مشغول به کار بودند نیز به کار خود ادامه می دهند. توییتر همچنین اعلام کرد که تبلیغات حساب‌های ملی‌گرای سفیدپوست را مسدود خواهد کرد. اسنپ، صاحب اسنپ چت، به دلیل این موضوع، نمایش تبلیغات در توییتر را متوقف کرده است. شبکه اجتماعی متعلق به ایلان ماسک همچنین اعلام کرد که با وجود بازگشت حساب‌های مسدود شده، حساب‌های اسپمرها و افرادی که در فعالیت‌های غیرقانونی شرکت کرده‌اند مسدود می‌ماند. باید منتظر ماند و دید که آیا این اقدامات می تواند باعث شود تبلیغ کنندگان به این شبکه اجتماعی بازگردند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید