نرم افزار CRM؛ راهکار سریع و قدرتمند راتین


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. به نظر شما مهمترین جمله در تاریخ تجارت و بازرگانی چیست؟ بدون شک اگر این سوال را از هر فردی در هر کجای این کره خاکی بپرسید، نتیجه بدون شک به یک جمله تعلق خواهد گرفت: «همیشه حق با مشتری است» یا «همیشه حق با مشتری است» که بر روی دیوار بسیاری از مشاغل ما نصب شده است. و سعی می کنیم به آن عمل کنیم.شاید همین آمار و همان جمله طلایی تجارت بهترین دلیل برای درک مشتریان باشد.به خصوص ما و مشتری پایه و اساس حفظ برند و سرمایه خود بوده و خواهیم بود. این یک اصل تغییر ناپذیر است که بدون مشتری هیچ کسب و کاری وجود نخواهد داشت به همین دلیل مدیریت ارتباط با مشتری و حفظ مشتریان فعلی و تبدیل آنها به مشتریان وفادار و دائمی یکی از شروط اصلی بقای یک سازمان یا کسب و کار موفق است. همان دلیلی که باعث شد بزرگترین شرکت های تولید و بازاریابی نرم افزار دنیا به فکر تولید “نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری” یا CRM بیفتند و انقلابی بزرگ در فرآیند کسب و کار قدیمی حرکتی که امروزه نه یک انتخاب بلکه به یک الزام برای کسب و کارها و استارت آپ های جدید در سراسر جهان تبدیل شده است. نرم افزار CRM، صرفه جویی در سرمایه برای همیشه نرم افزار CRM به مدیران و رهبران برندها و سازمان ها کمک می کند تا روابط خود را با مشتریان بهبود بخشند و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنند. یا اینکه مشتریان جدید خود را به نتیجه دلخواه برسانید و با ایجاد حس رضایت آنها را به مشتریان دائمی تبدیل کنید. آژانس راتین پس از 16 سال تجربه موفق در همراهی با کسب و کارهای مختلف برای رسیدن به اهداف خود از طریق فناوری های دیجیتال و تبلیغات مدرن از جمله گوگل، تبلیغات کلیکی و ارائه استراتژی های بازاریابی و تبلیغات هدفمند، این بار با ارائه نرم افزار مدیریت ارتباطات با RATIN CRM گام مهمی در توسعه برند خود و رشد جایگاه مشتریان در کسب و کار خود برداشته است. راتین همواره سعی کرده است محصولات و خدماتی را ارائه دهد که همیشه بر اساس 5 اصل مهم باشد: دارای امکانات کاربردی و متناسب با نیاز کسب و کارهای ایرانی، طراحی و تولید با دانش روز و بر اساس آخرین استانداردهای جهانی. و آثار (کوچک-متوسط-بزرگ) قابل استفاده توسط فریلنسرها و کسب و کارهای دیجیتال نوپا می باشد. پشتیبانی قوی، حرفه ای و تخصصی دارد. با بهترین قیمت ممکن و مناسب ترین قیمت نسبت به امکانات و خدمات در اختیار شما قرار خواهد گرفت. CRM Ratin بر اساس این 5 اصل وارد فرآیند طراحی و تولید شد و این روزها به عنوان ابزاری ساده اما قدرتمند نیازهای یک کسب و کار متوسط ​​و کوچک را به فریلنسرهای اکوسیستم دیجیتال به خوبی برای مدیریت روابط با مشتریان خود برآورده می کند. . راتین قرار است با تبدیل بیشترین فرصت های شما به فروش و تسریع در دستیابی به بردها برای تیم های بازاریابی و فروش، خیال شما را در مورد حفظ سرمایه و رشد بازارتان راحت کند. آنچه RATIN CRM در اختیار شما قرار می دهد، نرم افزار RATIN CRM قرار است ویژگی های کاربردی بسیاری را در اختیار شما و تیم فروش شما قرار دهد. ما معتقدیم که پشتیبانی مشتری باید دائمی باشد و پس از همراهی شما هرگز شما را تنها نخواهیم گذاشت. در راتین، به زودی لیست بلندبالایی از این ویژگی های کاربردی را در یک برنامه طولانی مدت به روز رسانی و افزایش ویژگی های نرم افزار اضافه خواهیم کرد. اما آنچه که نرم افزار راتین به عنوان نیاز اصلی کسب و کار شما حل می کند شامل موارد زیر خواهد بود: مدیریت فرصت های فروش، نظارت بر فرآیند فروش، تعیین و یادآوری وظایف مشتریان و اطلاعات شرکت به اعضای تیم، دریافت گزارش های منظم از روند کار تیم و میزان موفقیت در فروش، اما مزیت مهم نرم افزار راتین سادگی آن است. ما سعی کرده ایم از بهترین تیم طراحی و رابط کاربری، برنامه نویسی و برنامه نویسی و توسعه دهندگان نرم افزار حرفه ای استفاده کنیم. دسترسی و تجربه کاربر شما با هر سطح دانش و تجربه به قابلیت ها و کاربردهای این برنامه خوشایند و ساده خواهد بود. ساده بودن این برنامه بر کاربردی بودن و حرفه ای بودن آن تاثیری نگذاشته است، امکانات موجود در CRM Ratin تمامی نیازهای یک کسب و کار را برای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پوشش می دهد. تعرفه های راتین، همانطور که همیشه واضح و مناسب است، ادعا می کنیم، هزینه راه اندازی Ratin CRM یک مزیت منحصر به فرد است. بسیاری از کسب و کارها حتی فریلنسرها در زمینه های مختلف به راحتی می توانند آن را مدیریت و استفاده کنند. هزینه ای که می پردازید در نهایت به نتیجه رضایت بخشی می رسد که شما را به لیست بلندبالای همراهان وفادار راتین اضافه می کند. CRM Ratin دارای تعرفه رایگان اولیه مناسب برای اینفلوئنسرها و شرکت های کوچک است که می تواند بسیاری از نیازهای کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​و همچنین فریلنسرهای جوان و حرفه ای های دیجیتال مارکتینگ را برطرف کند، پیشنهادی جذاب و رایگان برای رشد و توسعه شما. نرم افزار اندروید کارت برنده RATIN CRM است. امروزه داشتن یک اپلیکیشن اندرویدی با قابلیت نصب بر روی تلفن همراه تمامی اعضای تیم یک گزینه اضافی برای یک نرم افزار CRM نیست، بلکه یکی از ملزومات محصول شماست. اپلیکیشن Android CRM ابزاری کاربردی برای مدیریت تیم های فروش و پشتیبانی شما است. که مطابق با شعار ما در راتین جهت رفاه حال مشتریان در دسترس شماست. نسخه اندروید این نرم افزار دارای ویژگی های کاربردی ویژه ای است که خیال کاربران خود را راحت می کند، به عنوان مثال منوی «میانبر یا دسترسی سریع» یکی از این موارد است که باعث بهبود تجربه کاربری و سرعت انجام هر کاری در داخل نرم افزار می شود. محیط. بخشید. اپلیکیشن اندروید Ratin CRM علاوه بر شامل تمامی قابلیت های نسخه تحت وب، با امکان پشتیبانی از زبان انگلیسی و همچنین قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید 5 به بالا، به راحتی قابل نصب است. در هر مدل گوشی اندرویدی هر روز توسط مردم استفاده می شود. شما به عنوان مدیر یک تیم فروش یا سرپرست سازمانی می توانید این نرم افزار را بر روی تلفن تمامی اعضای تیم نصب کرده و بدون هیچ محدودیتی وظایف را محول کنید، نحوه و نحوه انجام آنها را به صورت هدفمند بررسی و نظارت کنید و در نهایت گزارش دقیق فردی یا کلی ارائه دهید. از آنچه در مسیر تبدیل فرصت ها به فروش اتفاق می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید