سهم مایکروسافت اج در دنیای مرورگرهای دسکتاپ از 11 درصد عبور کرد


مایکروسافت به آرامی اما پیوسته در حال افزایش سهم مرورگر خود در بازار مرورگرهای دسکتاپ است و اکنون آخرین آمار نشان می دهد که برای اولین بار سهم مرورگر مایکروسافت اج از 11 درصد فراتر رفته است. سهم مرورگرها در بازار همیشه در حال تغییر است و اگرچه این تغییرات چندان چشمگیر نیستند، اما شرکت ها همچنان می توانند عملکرد خود را در بازار مشاهده کنند. به عنوان مثال، کروم برای مدت طولانی بر بازار مرورگرها حاکم بوده است و این در آخرین آمار ماه نوامبر صادق است. سهم مایکروسافت اج با وجود حاکمیت کروم به ۱۱ درصد رسید، سهم مرورگر گوگل در ماه های اخیر کاهش یافته و این کاهش به نفع اج بوده است. اکنون برای اولین بار از زمان معرفی، سهم مرورگر مایکروسافت از 11 درصد گذشته و به 11.17 درصد رسیده است. سهم مرورگر مایکروسافت نسبت به اکتبر 2022 رشد 0.31 درصدی را تجربه کرده است که اگر عملکرد این مرورگر را نسبت به مدت مشابه سال گذشته مقایسه کنیم، رشد 1.65 درصدی کاربران آن را شاهد خواهیم بود. سهم مایکروسافت اج در نوامبر 2021 برابر با 9.52 درصد بود. همانطور که گفتیم کروم همچنان در صدر است و 66.13 درصد سهم دارد. اگرچه سهم مرورگر دسکتاپ گوگل نسبت به ماه قبل خود 0.36 درصد کاهش یافته است، اما همچنان با اختلاف زیادی در صدر قرار دارد. سافاری در جایگاه سوم بازار قرار دارد. مرورگری که فقط روی مک های اپل موجود است و از محبوبیت کامپیوترهای کوپرتینویی خبر می دهد. سهم سافاری با افزایش 0.26 درصدی به 9.62 درصد رسیده است. فایرفاکس با سهم 7.1 درصدی و اپرا با سهم 3.3 درصدی به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم قرار دارند. در آخرین مکان یک مرورگر دیگر مایکروسافت، اینترنت اکسپلورر قرار دارد. اگرچه پشتیبانی از این مرورگر به پایان رسیده است، اما هنوز 0.77 درصد از کاربران به استفاده از آن ادامه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید