توییتر اعلام کرد که میخواهد مطمئن شود همه کاربران توییتر بهترین محتوا را میبینند، بنابراین توییتهای پیشنهادی افرادی را که دنبال نمیکنند به آنها نشان میدهد. حساب رسمی پشتیبانی توییتر در توییتی نوشت: “ما میخواهیم مطمئن شویم که همه افراد در توییتر بهترین محتوا را در این پلتفرم میبینند، بنابراین به همه کاربران پیشنهاد میکنیم، از جمله آنهایی که ممکن است قبلاً ندیدهاید.” چگونه توییتهای پیشنهادی توییتر نمایش داده میشوند. توییتر جزئیات بیشتری در مورد این تغییر ارائه نکرد، اما به یک پست وبلاگ قدیمی در این توییت پیوند داد که نحوه عملکرد محتوای الگوریتمی و نحوه نمایش آن را توضیح میداد. طبق این پست، «پستهای پیشنهادی میتوانند در صفحه اصلی، مکانها از تب Explorer و مکانهای دیگر در توییتر ظاهر شوند». همانطور که می دانید، می توانید با کلیک بر روی نماد ستاره در گوشه سمت راست بالا، بین فید اصلی و “آخرین توییت ها” جابجا شوید. این تغییر می تواند به توییتر کمک کند تا رشد کاربران خود را افزایش دهد. ایلان ماسک پیش از این مدعی شده بود که از زمان تصدی وی، رشد این شبکه اجتماعی به بالاترین حد خود رسیده است. بهبود تعداد کاربران این پلتفرم میتواند راه مهمی برای بازگرداندن تبلیغکنندگان باشد، زیرا بسیاری مانند GroupM، بزرگترین آژانس تبلیغاتی جهان، اخیراً از این شبکه اجتماعی دور شدهاند. توییتر دو فید مختلف را به کاربران ارائه میکند: «تویتهای اخیر» که توییتهای افرادی را که دنبال میکنید به ترتیب زمانی نمایش میدهد و «خانه» که حاوی محبوبترین توییتهای فالوورهای شماست. اگر به هر دلیلی ترجیح میدهید توییتهای پیشنهادی را در فید خود مشاهده نکنید، میتوانید روی نماد ستاره کلیک کنید تا به فید «تویتهای اخیر» بروید. البته در این شرایط هم ممکن است با توییت های پیشنهادی در صفحه اعلان ها مواجه شوید.