بهترین دوره آموزش سئو کدام است؟


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. همانطور که می دانید سئو یکی از مهمترین کانال های دیجیتال مارکتینگ است که کسب و کارهای اینترنتی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. بیشتر دوره های آموزشی دیجیتال مارکتینگ به آموزش سئو اختصاص دارد و این به دلیل اهمیت بسیار بالای مبحث سئو است. اگر قصد یادگیری سئو را دارید، احتمالا در انتخاب بهترین دوره آموزشی سئو سردرگم شده اید و نمی دانید کدام دوره را انتخاب کنید. برای اینکه مشخص کنید کدام دوره بهترین است، ابتدا باید بدانید که یک دوره سئو خوب چه ویژگی هایی دارد و سپس با بررسی این ویژگی ها در هر دوره تصمیم بگیرید که یکی از آن دوره ها را تهیه کنید. در ادامه به بررسی این ویژگی ها می پردازیم. ویژگی های دوره سئو خوب 1- بدون پیش نیاز. شاید شما چیزی در مورد سئو نمی دانید یا شاید با برخی از موضوعات سئو آشنایی دارید. اما نکته مهم این است که شما دقیقاً نمی دانید در چه مرحله ای هستید و در مرحله بعد باید چه چیزهایی را یاد بگیرید. بنابراین اگر دوره ای که در آن شرکت می کنید از صفر تا صد سئو را آموزش داده باشد، پس از اتمام دوره خیالتان راحت می شود که چیزی از قلم نیفتاده و تمامی مباحث را یاد گرفته اید. 2- جامعیت، بهترین انتخاب برای یادگیری سئو، استفاده از بسته های جامع سئو است. در این دوره ها تمامی مباحث و نکات آموزش داده شده است و برای تکمیل یادگیری خود پس از اتمام دوره نیازی به مراجعه به منابع دیگر ندارید. بنابراین باید به جامعیت دوره توجه کنید. 3- کاربردی بودن یک سری دوره های سئو فقط شامل توضیح مفاهیم است و به صورت عملی به آنها نمی پردازد. به عنوان مثال، برای یادگیری تحقیق کلمات کلیدی، باید نحوه انجام آن را در عمل مشاهده کنید تا آن را به طور کامل یاد بگیرید. بنابراین یکی از عوامل مهم دیگر در انتخاب دوره سئو، کاربردی بودن آموزش است که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید. 4- تجربه مدرس در تمامی رشته ها یک سری دروس است که توسط مدرسان کم سابقه و یا حتی بدون سابقه ثبت و منتشر شده است. باید به این نکته توجه کنید که مدرس دوره کیست و آیا در حرفه خود موفق بوده است یا خیر. 5- پشتیبانی یکی دیگر از ویژگی های مهم یک دوره خوب سئو این است که مدرس دوره نیز از آن پشتیبانی می کند تا دانشجویان بتوانند سوالات خود را مطرح کنند. در مورد دوره از خود بپرسید و از مربی راهنمایی بگیرید. اگر دوره شامل پشتیبانی نباشد، ممکن است سوالات بی پاسخ زیادی داشته باشید و روند یادگیری شما مختل شود. 3 بخش اصلی در سئو سئو دارای 3 بخش اصلی است که هر کدام را باید به طور کامل یاد بگیرید تا بتوانید بهینه سازی سئو را در یک پروژه انجام دهید. این 3 قسمت عبارتند از: سئو داخلی (On-page SEO): این بخش از سئو شامل تحقیق کلمات کلیدی و استفاده از کلمات کلیدی در محتوای با کیفیت در صفحات مختلف سایت شما می باشد. به طور کلی به تمامی عملیاتی که برای بهبود سئو سایت خود باید انجام دهید سئو داخلی می گویند. سئوی خارج از صفحه: این بخش از سئو به تقویت ارتباط وب سایت شما با سایر وب سایت ها کمک می کند. این بخش به ویژه بر ایجاد بک لینک های خارجی در سایت های دیگر تمرکز دارد که باعث می شود بسیاری از وب سایت ها به وب سایت شما لینک دهند و در نتیجه نتایج را بهبود بخشند. سئوی فنی: این قسمت شامل مواردی مانند بهینه سازی سرعت سایت، تجربه کاربری، سازگاری با موبایل، معماری سایت، استفاده از داده های ساخت یافته، امنیت و … نیز می باشد که شما به عنوان متخصص سئو باید با بهینه سازی هر 3 قسمت از این قسمت آشنا باشید. سئوی سایت تنها در صورتی قابل بهینه سازی است که روی هر 3 بخش کار لازم انجام شود. به عنوان مثال، اگر فقط بر روی تولید محتوای با کیفیت در سایت خود تمرکز کنید و از سئو خارجی و لینک سازی خارجی غافل شوید، به نتایج قابل توجهی نخواهید رسید. به همین ترتیب، اگر روی سئو داخلی و خارجی تمرکز کنید اما نقاط ضعف فنی سایت خود را برطرف نکنید، نمی توانید نتیجه دلخواه را از سئو بگیرید. بنابراین باید در هر 3 بخش تسلط کافی داشته باشید و بتوانید در هر زمینه یک سایت را بهینه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. یادگیری SEO چقدر طول می کشد؟ یادگیری مفاهیم سئو ممکن است زمان زیادی را نبرد و با گذراندن یک دوره آموزشی مناسب بتوانید به طور کامل با مفاهیم آن آشنا شوید. اما استفاده عملی از آن و انجام پروژه های واقعی در یادگیری و کسب تجربه در زمینه سئو بسیار مهم است و از آنجایی که سئو یک سرمایه گذاری بلندمدت محسوب می شود و تاثیرات آن به مرور زمان بر روی یک سایت و رشد آن ظاهر می شود. پس می توان گفت که کسب تجربه در سئو زمان بر است. در واقع پس از یادگیری کامل سئو باید وارد بازار کار شوید و پروژه های مختلف (ترجیحا سایت های کوچک و نوپا) را بر عهده بگیرید و روی سئوی آنها کار کنید. با گذشت زمان و دیدن تاثیر کارهای عملی انجام شده در سایت ها می توانید تجربه بیشتری کسب کنید و از این تجربه در پروژه های بعدی خود استفاده کنید. بنابراین می توان گفت یادگیری سئو زمان بر نیست و می توانید در کمتر از 1 ماه به مفاهیم آن تسلط کامل پیدا کنید. اما استفاده از این مفاهیم در عمل و کسب تجربه از آنها می تواند مدتی طول بکشد که تنها با انجام پروژه های واقعی امکان پذیر است. بهترین دوره آموزشی سئو چیست؟ دوره های آموزش سئو زیادی در وب فارسی وجود دارد که توسط مدرسان مختلف تدریس می شود. اما تعداد کمی از آن ها جزو دوره های عملی محسوب می شوند و با گذراندن آن ها عملا می توانید وارد بازار کار شوید. یکی از این دوره ها بسته آموزشی جامع SEO Apollo است که توسط Danup.ir منتشر شده است. شما می توانید این دوره آنلاین را به راحتی دانلود کرده و بر روی دستگاه مورد نظر خود مشاهده نمایید. چگونه وارد بازار کار سئو شویم؟ شما می توانید پس از یادگیری کامل مباحث سئو و تسلط بر آنها وارد بازار کار شوید. 3 گزینه اصلی پیش روی شما خواهد بود: روی بهینه سازی سئو کسب و کار اینترنتی خود کار کنید و تجربه کسب کنید و مهارت های خود را افزایش دهید. استخدام شوید. پروژه های سئو را از طریق سایت های فریلنسری بررسی کنید و موارد مناسب را انتخاب کنید و انجام دهید. در واقع می توان گفت که گزینه 3 بهترین گزینه برای شروع خواهد بود. زیرا اگر موفق به استخدام در یک شرکت یا سازمان شوید، انتظارات از شما بسیار بالاتر خواهد بود. اما اگر بتوانید پروژه های سئو سایت های جدید را دریافت کنید و روی آن ها کار کنید، استرس کمتری خواهید داشت و می توانید با انجام این پروژه ها در آرامش، مهارت و تجربه خود را افزایش دهید. نتیجه گیری موقعیت های شعله سئو به دلیل رشد روزافزون کسب و کارهای اینترنتی در ایران روز به روز در حال افزایش است. به طور قطع می توان گفت که اگر یک متخصص سئو باتجربه باشید، تقریبا هیچ مشکل یا کمبودی در گرفتن پروژه یا موقعیت شغلی نخواهید داشت. اما تنها چیزی که مهم است رسیدن به آن نقطه است. یعنی پس از گذراندن دوره آموزشی سئو و یادگیری مفاهیم، ​​با کسب تجربه عملی می توانید به یک سئوکار حرفه ای و با تجربه تبدیل شوید.

دیدگاهتان را بنویسید