ایلان ماسک نادیده‌گرفتن شورای توییتر را تقصیر گروه‌های کنشگرا انداخت


اگرچه ایلان ماسک قول داده بود که تصمیم در مورد لغو ممنوعیت حساب های کاربری را به شورای مدیریت محتوا محول کند، اما بر اساس یک نظرسنجی حساب دونالد ترامپ را رفع انسداد کرد. اکنون ثروتمندترین مرد جهان در توئیتی جدید مدعی شده است که عهدشکنی گروه های فعال و تلاش آنها برای تشویق تبلیغ کنندگان به تحریم توییتر، او را به چنین اقدامی واداشته است. با این حال، مدیران گروه های فعال می گویند که هرگز چنین معامله ای با ماسک نداشته اند. مدیرعامل جدید توییتر در خصوص قول خود مبنی بر تکیه بر شورای مدیریت محتوا برای تصمیم گیری در مورد بازگرداندن حساب های کاربری به این شبکه اجتماعی، در پستی نوشت: ائتلاف بزرگی از گروه های سیاسی/فعال پذیرفتند که اگر این شرط را قبول کردم، آن را نپذیرید. به دنبال وقفه درآمد تبلیغاتی در توییتر باشید. «آنها قرارداد را شکستند.» چند هفته پیش، چندین گروه حقوق مدنی از تبلیغ کنندگان توییتر خواستند که خرید تبلیغات از این پلتفرم را متوقف کنند. آنها به افزایش محتوای نفرت انگیز، اخراج گسترده کارکنان، و تصمیمات مدیریتی عجیب الون ماسک در توییتر دلیل این اقدام است گروه های فعال معامله با ایلان ماسک را تکذیب می کنند اکنون دریک جانسون مدیر عامل انجمن ملی پیشرفت رنگین پوستان در آمریکا به ادعای ایلان ماسک درباره گروه های حقوق مدنی پاسخ داد. جانسون می گوید که از نظر آنها دموکراسی باید همیشه اولویت اول باشد: “تصمیماتی که در توییتر گرفته می شود خطرناک هستند و همانطور که ما داریم. از روز اول، وظیفه ما این است که در برابر تهدیدات دموکراسی سکوت نکنیم. سخنان تنفرآمیز و توطئه های خشونت آمیز نباید خانه ای امن داشته باشد. چند گروه فعال دیگر از جمله مطبوعات آزاد ضمن تکرار سخنان جانسون تاکید کردند که با ایلان ماسک معامله ای ندارند. در بیانیه فری پرس آمده است: «ماسک در حال از دست دادن خریداران تبلیغاتی است زیرا غیرمسئولانه عمل کرده است، تیم‌های مدیریت محتوا را که به حفظ امنیت برندها کمک می‌کنند حذف کرده و تیم‌های فروش را که مسئول حفظ روابط با تبلیغ‌کنندگان هستند، کاهش می‌دهد». مقصر اصلی موضوع خروج تبلیغ کنندگان توییتر ایلان ماسک است. بر اساس اسنادی که CNBC به دست آورده است، برندهایی که تبلیغات در توییتر را متوقف کرده اند، منتظرند تا درباره رویکرد مدیریتی جدید، به ویژه در مورد تیم هایی که ایمنی برندها را تضمین می کنند، اطلاعات بیشتری کسب کنند. علاوه بر این، آنها می خواهند در مورد نحوه عملکرد سرویس جدید توییتر بلو و جلوگیری از جعل هویت برند، پاسخ دهند.

دیدگاهتان را بنویسید