ترفند تبلیغاتی اپل در جام جهانی 2022 قطر


سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این متن تبلیغاتی را نمایش می دهد و ویرایشگر مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. بسیاری از شرکت ها برای افزایش سطح درآمد و تبدیل شدن به یک برند حرفه ای به گروه حامیان جام جهانی 2022 پیوسته اند. جام جهانی فوتبال از محبوبیت جهانی برخوردار است و همین امر بر تعداد مخاطبان آن افزوده است. از این رو فیفا این مسابقه را به یک میدان تبلیغاتی بزرگ تبدیل کرده و از این طریق به درآمدهای کلانی دست یافته است. با توجه به اینکه فیفا در جام جهانی 2018 توانست حدود دو میلیارد دلار از طریق بازاریابی و تبلیغات کسب کند، انتظار می رود این درآمد در جام جهانی 2022 چندین برابر شود. ترفند تبلیغاتی اپل در جام جهانی 2022. اپل به عنوان شناخته شده ترین شرکت دنیا نقش اسپانسر در هیچ یک از رویدادهای جام جهانی را نپذیرفته و هزینه تبلیغاتی نیز پرداخت نکرده است. اما تجربه جام جهانی 2018 ثابت کرد که با وجود غیبت این شرکت در این جام جهانی، میزان تبلیغات انجام شده برای آن بسیار بیشتر و موثرتر بود. این کار در حالی انجام شد که نام اپل در لوگوی فیفا دیده نمی شد. همچنین در تبلیغات فرزیم به این شرکت سهمی داده نشد. چیزی که باعث تبلیغ این برند شده بود، تمایل بازیکنان به استفاده از محصولات این شرکت بود. پیش بینی می شود در جام جهانی 2022 نیز مانند جام جهانی های قبلی اپل به سراغ بازیکنان رفته و در ازای پرداخت مبلغی آنها را تشویق به تبلیغ محصولات خود کند. در واقع این شرکت با سرمایه گذاری روی بازیکنان بدون پرداخت هزینه به فیفا فرآیند تبلیغات خود را پیش می برد. این می تواند یک روش تبلیغاتی موثر برای این شرکت باشد زیرا همه افراد به دنبال استفاده از برندهایی هستند که توسط بازیکنان مورد علاقه خود استفاده می شود. اگرچه فیفا سعی می کند با نوار متقاطع از ظاهر شدن برند اپل جلوگیری کند، اما این پوشش اثرگذاری محدودی دارد. استفاده از Ambush Marketing سیاست تبلیغاتی اپل در جام جهانی 2022 مبتنی بر بازاریابی کمین است. اکثر بازیکنان فوتبال در طول جام جهانی به استفاده از هدفون های Apple AirPods یا Beats روی می آورند. این موضوع در تمامی فیلم ها و تصاویر منتشر شده از این رویداد ورزشی مشخص است. بنابراین، همه رسانه ها، علی رغم میل درونی خود، محصولات اپل را تبلیغ می کنند. بدون دریافت مبلغی برای این تبلیغات. بنابراین اپل با استفاده از این روش بازاریابی وارد رقابت تبلیغاتی با رقبای خود می شود. از طرفی به دلیل عدم استفاده از تبلیغات مستقیم با موفقیت بیشتری نسبت به آنها عمل می کند. لازم به ذکر است که فرم متمایز و متفاوت هدفون های بیتس و ایرپادهای اپل باعث شده تا استفاده از پوشش های مختلف برای جلوگیری از نمایش این تبلیغات موثر واقع شود. اپل در جام جهانی قبلی با انجام این روش تبلیغاتی پول زیادی به دست آورد. بنابراین پیش بینی می شود این اتفاق در جام جهانی 2022 نیز تکرار شود. چگونه می توانید از این تکنیک تبلیغاتی برای کسب و کار خود استفاده کنید؟ در دوره ای هستیم که تبلیغات مستقیم دیگر مانند گذشته کارایی ندارد و باید به فکر روش های موثرتری در تبلیغات خود باشید. یکی از موثرترین و قدیمی ترین روش های تبلیغات استفاده از هدایای تبلیغاتی است. با سفارش تقویم رومیزی و سررسید 1402 می توانید با کمترین هزینه تبلیغات موثری برای کسب و کار خود داشته باشید این امر باعث می شود به طرز شگفت انگیزی یک سال در مقابل مشتریان خود بمانید و برند خود را در ذهن مشتری حک کنید. مجموعه چاپ و تبلیغات ایران امروز با نیم قرن تجربه در زمینه چاپ سررسید و تقویم رومیزی به شما کمک می کند تا بتوانید سررسید کاری و یا تقویم رومیزی خود را داشته باشید. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره موبایل 0912886037 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید