مدیر تبلیغات توییتر از سمت خود استعفا کرد


پس از اینکه هفته گذشته، ایلان ماسک، مالک جدید توییتر گزارش شد که مدیر فروش تبلیغات این شبکه اجتماعی، رابین ویلر، را متقاعد کرد که در این شرکت بماند، اکنون به نظر می رسد که او را اخراج کرده است! کیسی نیوتن از پلتفرمر که مدتی است خبر استعفای کارمندان توییتر را منتشر کرده است، در توییت جدید خود بدون اشاره به جزئیات خاصی توضیح داد که ویلر از این شرکت اخراج شده است. پس از آن، خود ویلر در توئیتی جدید نوشت: به تیم و مشتریانم… شما همیشه اولین و تنها اولویت من بوده اید. در پایان این توییت از ایموجی سلام نظامی استفاده شده است که در چند روز گذشته به نشانه خروج از یک شرکت تبدیل شده است. ورود ایلان ماسک، خروج کارکنان توییتر پس از روی کار آمدن ایلان ماسک، بسیاری از مدیران ارشد توییتر این شرکت را ترک کردند و این آخرین تغییر در بخش تبلیغات آن است. اوایل این ماه، سارا پرسون، مدیر ارشد تبلیغات آن نیز استعفا داد. سپس، ویلر، معاون وقت تعامل با مشتریان ایالات متحده، به همراه جوئل راث، رئیس امنیت و اعتماد توییتر، گزارش شد که استعفا داده است، اما در آن زمان گفته می شد که ماسک او را متقاعد کرده بود که در این سمت باقی بماند. انجام داده است. بی ثباتی توییتر، همراه با چندین عامل دیگر، تبلیغ کنندگان را راضی نکرده است. تاکنون سه شرکت بزرگ تبلیغاتی به مشتریان خود در مورد اجرای کمپین های خود در این شبکه اجتماعی هشدار داده اند. علاوه بر این، توییتر در چند وقت اخیر بسیاری از مدیران و کارمندان خود را از دست داده است. زمانی که ماسک خرید را نهایی کرد، چندین مدیر ارشد از جمله مدیرعامل آن را اخراج کرد و چندین نفر دیگر از آن زمان استعفا دادند. او همچنین یک برنامه گسترده اخراج را پشت سر گذاشت و هزاران کارگر و پیمانکار را اخراج کرد و سپس از آنها خواست که فرهنگ جدیدی از “سخت کار” را بپذیرند یا شرکت را ترک کنند. طبق گزارش‌ها، کارمندان توییتر با سیاست‌های جدید ایلان ماسک موافق نیستند و برخی از کارمندان قدیمی حتی به خرابی توییتر در چند هفته آینده اشاره کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید