بزرگترین آژانس تبلیغاتی دنیا هم به ایلان ماسک پشت کرد


گروه ام، بزرگترین آژانس تبلیغاتی جهان، به مشتریان در مورد تبلیغات در توییتر هشدار داده و گفته است که خرید تبلیغات در توییتر خطرناک است. پیش از این، سایر شرکت های تبلیغاتی از جمله Omnicom و IPG به مشتریان خود در مورد تبلیغات در توییتر هشدار داده بودند. Omnicom، یکی از بزرگترین آژانس های تبلیغاتی در جهان که با برندهای معروفی مانند اپل، مک دونالد و پپسی کار می کند، به مشتریان خود توصیه کرد که فعلاً هزینه های خود را در توییتر متوقف کنند. IPG نیز نظری مشابه با Omnicom داشته است. اکنون GroupM WPP، سومین غول بزرگ تبلیغاتی جهان، به شرکت‌های بزرگ می‌گوید که ممکن است بخواهند پول خود را به جای دیگری ببرند. آژانس‌های تبلیغاتی درباره توییتر هشدار دادند آژانس تبلیغاتی GroupM با شرکت‌هایی مانند Google، L’Oréal، Bayer، Nestle، Unilever، Coke و Mars همکاری می‌کند. این شرکت تا کنون نگرانی خود را در مورد توییتر پس از تصاحب ایلان ماسک به طرق مختلف مطرح کرده است. پس از خرید توییتر توسط ماسک، تعداد زیادی از مدیران توییتر از جمله افرادی که مسئولیت ایمنی، امنیت و رعایت قوانین را بر عهده داشتند، ترک یا اخراج شدند. با وجود مدیران جدید امنیت فناوری اطلاعات، حریم خصوصی، اعتماد و ایمنی، ممکن است مشکلات بیشتری برای این شرکت ایجاد شود. این آژانس تبلیغاتی می‌خواهد بداند توییتر چه برنامه‌ای برای مسائلی مانند ایمنی کاربران و شرکت‌ها دارد و می‌خواهد در مورد چنین طرح‌هایی شفاف‌تر شود. همچنین این آژانس تبلیغاتی نگرانی هایی در خصوص دستورالعمل های اخراج و سیاست های کلی شرکت دارد که در صورت رفع آنها می تواند به راه خود ادامه دهد. آژانس تبلیغاتی GroupM هنوز به گزارش منتشر شده در این زمینه واکنشی نشان نداده است.

دیدگاهتان را بنویسید