معرفی کتاب:‌ بازاریابی هکر رشد



هک رشد مفهومی است که این روزها در دنیای استارتاپ ها زیاد شنیده می شود، به خصوص زمانی که محصول دیگر رشد نمی کند و در حالت ایستا قرار دارد. کتاب بازاریابی هکر رشد با عنوان آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات اثر رایان هالیدی یکی از منابع اصلی این موضوع است. این روش جدید بازاریابی می گوید به جای روش های بازاریابی قدیمی از ابزارهای قابل آزمایش، قابل ردیابی و مقایسه استفاده کنید. طبق تعریف ویکی‌پدیا، هک رشد به معنای فرآیند آزمایش سریع و تجربه روش‌های کارآمد رشد کسب‌وکار در حوزه‌های بازاریابی و توسعه محصول است. هک رشد یا هک رشد مجموعه‌ای از آزمایش‌ها و شیوه‌های بازاریابی رایج (و غیرمعمول!) با هدف رشد یک تجارت است. به عبارت دیگر، هک رشد به معنای میانبر کردن روش‌های معمول بازاریابی و جذب کاربران به روش‌های سریع‌تر، کارآمدتر و کم‌هزینه‌تر است. به گفته نویسنده، هکرهای رشد به جای راه اندازی محصولی با بودجه تبلیغاتی چند میلیون دلاری، پروژه را با منابع تقریباً ناچیز شروع می کنند. آنها چندین برند میلیارد دلاری با انگیزه نوآوری و تلاش برای آزمایش راه حل های جدید ساخته اند. هک رشد یک بینش است تا یک ابزار! این کتاب توسط علیرضا دهقانی و پگاه فرهنگ مهر توسط خوب تورمان منتشر شده است. به گفته مترجم، این کتاب با مجوز رسمی ترجمه و چاپ از نویسنده اصلی منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید