Zoom وارد رقابت سنگین‌تری با مایکروسافت می‌شود؛ راه‌اندازی سرویس ایمیل و تقویم


Zoom خدمات جدید Mail و Calendar را به عنوان بخشی از برنامه خود برای ارائه ویژگی های تجاری اعلام شده در رویداد سالانه Zoomtopia به پلتفرم خود اضافه کرده است. سرویس ایمیل و تقویم Zoom که اکنون در نسخه بتا هستند، در کنار ابزارهای دیگری مانند چت تیمی و جلسات قرار دارند. Zoom اخیراً با معرفی Zoom Team Chat وارد حوزه Slack و تیم های مایکروسافت شده است و اکنون برای ارائه یک رویکرد ترکیبی جامع تر که شامل ارتباطات فوری، ویدیو و ایمیل است، رقابت می کند. سرویس‌های Zoom Mail و Calendar دو رویکرد جدید هستند که اکنون کسب‌وکارها می‌توانند در برابر محصولاتی مانند Microsoft 365 و Google Workspace استفاده کنند. سرویس ایمیل زوم در پست وبلاگ این شرکت، جوزف چونگ، رئیس محصولات زوم، می نویسد که سرویس ایمیل آنها برای کاربران رمزگذاری شده است. در بخشی از این پست آمده است: «خدمات Zoom Mail و Calendar مشتریان کوچک تا متوسط ​​را هدف قرار می‌دهند. به خصوص مشاغلی که برای حفظ حریم خصوصی ایمیل خود ارزش قائل هستند.” ویژگی‌های جدید به گونه‌ای طراحی شده‌اند که کاربران هنگام ارسال پیام‌های گروهی، شروع یک جلسه ویدیویی با تیم خود، یا پاسخ به ایمیل مشتریان، نیازی به تغییر برنامه‌ها نداشته باشند. زوم همچنین توضیح می دهد که مشتریان می توانند از دامنه جدید @zmail.com برای حساب های خود استفاده کنند. در همین حال، مشتریان طرح تجاری Zoom One می توانند دامنه سفارشی خود را داشته باشند. خدمات تقویم زوم ویژگی های آینده زوم زوم همچنین در رویداد خود به برخی ویژگی های جدید دیگر نیز اشاره کرد. یکی از آنها Zoom Spots نام دارد که سعی می کند با نگه داشتن دوربین روی شما و هم تیمی هایتان در یک فضای مجازی همکاری، تعامل انعطاف پذیری را از نحوه کار شخصی شما به ارمغان بیاورد. این قابلیت در اوایل سال 2023 در دسترس خواهد بود همچنین در سال 2023 این پلتفرم به چت بات جدید مبتنی بر هوش مصنوعی به نام Zoom Virtual Agent مجهز می شود که می تواند مشکلات مشتریان را حل کرده و حجم تماس با عوامل انسانی کسب و کارها را کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید