توییتر اکانت‌های رسمی را با تیک خاکستری و برچسب Official متمایز می‌کند


به نظر می رسد توییتر بالاخره نقص مهم ارائه تیک آبی با سرویس Blue را پذیرفته است و برای این منظور می خواهد از برچسبی به نام Official در کنار تیک خاکستری جدید استفاده کند. این برچسب در اختیار مقامات دولتی، شرکت ها و چهره های شناخته شده قرار می گیرد تا بین این گروه و گروهی از کاربرانی که به سادگی توییتر آبی را خریداری کرده اند تفاوت قائل شوند. استر کرافورد که مسئولیت رهبری پروژه آبی توییتر جدید را بر عهده دارد، در توییتی در این باره نوشت: “بسیاری از شما پرسیده اید که چگونه مشترکان آبی توییتر را با تیک آبی از حساب های تایید شده رسمی تشخیص دهید. به همین دلیل است که در زمان انتشار. [بلو] ما در حال رونمایی از برچسب رسمی برای حساب‌های منتخب هستیم.» به گفته کرافورد، حساب‌هایی که این برچسب را دریافت می‌کنند شامل مقامات دولتی، شرکت‌ها، شرکای تجاری، رسانه‌های بزرگ، ناشران و برخی چهره‌های سرشناس می‌شود. البته داشتن تیک آبی. قبلاً به این معنی نیست که شما به طور خودکار برچسب رسمی را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این، استیکر قابل خرید نیست و خود توییتر تصمیم می گیرد که چه کسی آن را داشته باشد. به عنوان مثال، تیک خاکستری جدید در صفحه حساب توییتر کرافورد، تصویری از حساب توییتر@ ارسال کرد. که دارای تگ است، اما در عمل، اگر به صفحه بروید، برچسب را نمی بینید، دلیل این اختلاف احتمالاً به این دلیل است که سرویس آبی توییتر هنوز راه اندازی نشده است، همچنین مشخص نیست که آیا این برچسب وجود دارد یا خیر. فقط از داخل صفحات پروفایل افراد قابل مشاهده است یا اگر هنگام مشاهده توییت ها نیز قابل مشاهده باشد. از زمان معرفی نسخه جدید سرویس آبی توییتر، انتقادات زیادی به ایلان ماسک ارسال شده است. کاربران bel به نظر می رسد که این تغییر باعث می شود تیک آبی هدف اصلی خود را از معرفی حساب های رسمی از دست بدهد. با این حال، اکنون به نظر می رسد که مدیریت جدید توییتر کمی عقب نشینی کرده و پس از به تعویق انداختن راه اندازی این سرویس تا پس از انتخابات میان دوره ای آمریکا، اکنون برچسب Official را به عنوان راه حلی برای این مشکل معرفی کرده اند. تنها سوالی که پیش می آید این است که اگر قرار است برچسب Official جایگزین نسخه قبلی Blue Tick شود، نسخه جدید Blue Tick چه کار می کند؟

دیدگاهتان را بنویسید