بهترین دوره بازاریابی دیجیتال در سال 1401


این روزها که پیشرفت تکنولوژی و گوشی های هوشمند تمام جنبه های زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده است، نمی توان اهمیت دنیای دیجیتال را انکار کرد. در واقع هرکسی که بخواهد خود را از این مسیر جدا کند، به زودی محکوم به شکست خواهد شد. راه های زیادی برای حرکت در این مسیر وجود دارد که یکی از آنها شرکت در دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ است. دیجیتال مارکتینگ این روزها حرف اول را در دنیای تجارت آنلاین می زند. کسب و کارهای موفقی هستند که می توانند از این روش برای پیشبرد اهداف خود به درستی استفاده کنند. با این حال، باید بدانید که همه چیز به این سادگی که تصور می کنید نیست. دیجیتال مارکتینگ این روزها قوانین خاص خود را دارد و برای کسب درآمد از این راه باید خود را با دوره های آموزشی دیجیتال مارکتینگ به روز کنید. شما را با زوایای این دوره ها آشنا می کنیم. با ما همراه باشید آشنایی با برنامه نویسی و ساختار سایت، شاید بتوانید بدون یادگیری زبان های برنامه نویسی در دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ شرکت کنید و سپس شروع به کار کنید. اما همه به خوبی می دانند که دانستن زبان برنامه نویسی یکی از موثرترین علوم برای کسانی است که قصد دارند در حوزه دیجیتال فعالیت کنند. وقتی صحبت از زبان برنامه نویسی می شود، به این معنی است که می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را به زبان کامپیوتر تبدیل کنید. برنامه نویسی زبان های مختلفی دارد. جاوا، پایتون، GO، Scale و هزاران زبان دیگر وجود دارند که می توانند در این راه به شما کمک کنند. البته نگران نباشید. لازم نیست همه این زبان ها را خوب بدانید. حتی دانستن پرسودترین زبان های برنامه نویسی می تواند مانند سکوی پرتابی برای شما باشد تا شما را به هدفتان برساند. در مورد سئو چه می دانید؟ بدون دانستن سئو نمی توانید به یک بازاریاب دیجیتال بسیار قوی و حرفه ای تبدیل شوید. شما باید بتوانید نقاط ضعف کسب و کار هدف را از نظر سئو تحلیل کنید و سپس بر اساس آن کار خود را شروع کنید. شناخت موتورهای جستجو، لینک بیلدینگ و سئوی سایت یکی از موضوعات مهمی است که پیش نیاز اصلی دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. سئو به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است و به شما نشان می دهد که اگر گوگل یکی از بخش های کسب و کار شما را در گوگل جستجو کند چقدر می توانید امیدوار باشید که گوگل شما را به شما معرفی کند. یکی از راه های اصلی انجام دیجیتال مارکتینگ سئو است. داشتن محتوای مناسب برای کسب رتبه بهتر در نتایج جستجو بسیار مهم است، بنابراین آموزش محتوای سئو نقش موثری در کسب موقعیت های بهتر خواهد داشت. نگاهی کلی به این دوره بیندازید. دیجیتال مارکتینگ مملو از ابزارها و استراتژی هایی است که با کمک آن ها می توانید در دنیای مجازی و فضای دیجیتال و وب و به روش هایی ساده تر از روش بازاریابی، کسب و کار مورد نظر خود را به دیگران معرفی کنید تا مشتریان خود را جذب کنید. دیجیتال مارکتینگ پر از جذابیت هایی است که باید بدانید. اما این دوره به شما کمک می کند که این ابزارها و استراتژی ها را به خوبی بشناسید و بتوانید حرفی برای گفتن داشته باشید. دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ مجموعه کاملی از فایل های تصویری و صوتی است که تمامی نکات مهم و البته حتی غیر مهم را به شما آموزش می دهد و همچنین برای تمامی مشکلات شما راه حل ارائه می دهد. مطمئناً شما فقط با گوش دادن به فایل های صوتی و تماشای فیلم دیجیتال مارکتر نمی شوید، بلکه تمرین حرف اول را در این زمینه می زند. فراموش نکنید که با شرکت در این کلاس ها به اندازه فردی که 4 سال در دانشگاه تحصیل کرده در همه زمینه ها متخصص خواهید بود. در این کلاس چه چیزی یاد خواهید گرفت؟ دیجیتال مارکتینگ به این معناست که بتوانید خودتان را به مشتریان خود معرفی کنید و منتظر باشید تا آنها به شما پاسخ مثبت بدهند. برای این کار باید علاوه بر شناخت رسانه هایی مانند لینکدین، اینستاگرام و بازاریابی در آنها، مطالبی مانند سئو و لینک بیلدینگ را نیز یاد گرفت و از آن بهره برد. در این دوره این موارد به شما آموزش داده می شود. تمرین و طوفان فکری با سایر شرکت کنندگان در گروه های آنلاین به شما کمک می کند تا تمام مراحل را بشناسید و با همکاران خود در این زمینه آشنا شوید. شبکه سازی یکی از اصولی است که می تواند پشتوانه مهمی برای بازاریابی دیجیتال باشد. در کنار یادگیری دیجیتال مارکتینگ، این شانس را دارید که با نگاهی به تلاش دیگران و نقاط قوت و ضعف آنها، تجربه خود را تکمیل کنید. برای کسانی که به دنبال تفاوت هستند، فضای مجازی پر است از تبلیغات برای کلاس ها و دوره های رایگان دیجیتال مارکتینگ؛ بیایید تفاوت ها را با هم بررسی کنیم تا بتوانیم بهتر انتخاب کنیم: این دوره ها تقریباً یکسان هستند و دلیل آن هم این است که منابع همه آنها به زبان انگلیسی و ترجمه آنها به زبان فارسی است. حتی اگر چندین دوره را با هم بگذرانید، مطالب اضافی به دست نمی آورید. شما می توانید در دوره آنلاین دیجیتال مارکتینگ چیزهایی یاد بگیرید که در دوره های دیگر به ندرت دیده می شوند یا اصلا دیده نمی شوند. مفاهیم علمی زمانی مفید خواهند بود که با تجربه چاشنی شوند. هر دوره از جهاتی با یکدیگر متفاوت است. در دوره های رایگان یا حتی پولی دیگر، شما اطلاعات را دریافت می کنید و آن را رها می کنید. این دوره علاوه بر یادگیری مفاهیم، ​​به شما کمک می کند تا نحوه استفاده از آنها در دنیای واقعی، پرسیدن سوالات و حل آنها را بیاموزید. در ابتدای یک دوره خوب، به طور کامل متوجه خواهید شد که در پایان از شما چه انتظاری می رود؟ در واقع در اینجا با نقشه راه آشنا خواهید شد. شما می بینید که کجا هستید و می دانید به کجا می روید. در صورت تمایل می توانید در کلاس های حضوری نیز شرکت کنید. با حضور در این کلاس ها می توانید بر غنای مطالبی که یاد می گیرید بیفزایید، سوالات خود را رودررو بپرسید، با همکلاسی های خود آشنا شوید و به تبادل اطلاعات بپردازید. اگر هنوز شک دارید ادامه مطلب را بخوانید. البته تمام آنچه خواندید تنها بخش کوچکی از مزایای دوره بازاریابی دیجیتال آنلاین بود. این دوره مزایا و ویژگی های دیگری نیز دارد که قطعا اجازه نمی دهد شک و شبهه ای وارد دل شما شود. اگر شما هم سخت گیر هستید و دیر انتخاب می کنید، باید مزایای دیگر این دوره را نیز بدانید. در هر دوره و کلاسی، اولین سوالی که باید پاسخ داده شود این است که چه کسی به شما آموزش می دهد. شما باید مطمئن شوید که معلم شما چقدر این موضوع را پوشش می دهد و بر آن مسلط است. اگر قرار است به سوالات شما پاسخ داده شود، باید مطمئن شوید که پاسخ صحیح و علمی دریافت کرده اید. معلمی که فقط به صورت تئوری این موارد را یاد گرفته نمی تواند مرجع خوبی برای شما باشد. مدرس این دوره از اساتید دانشگاه های معتبری مانند دانشگاه تهران می باشد. مدرسین این دوره از افراد شناخته شده سازمان مدیریت صنعتی ایران و دانشکده های مدیریت و اقتصاد دانشگاه تهران هستند. اما این تنها چیزی نیست که باید بدانید. همانطور که قبلا اشاره کردیم، تفاوت این دوره با سایر دوره ها این است که شما فقط ترجمه مطالب را مطالعه نمی کنید، بلکه این مطالب توسط مدرس این دوره جمع آوری شده است. مجموعه این مطالب نه تنها از نظر علمی بلکه تجربیات مدرسین این دوره در طول سال هایی است که کار دیجیتال مارکتینگ انجام داده اند. یعنی تنها استاد این دوره مطالب را به صورت تئوری نگه نمی دارد و هر وقت مشکلی داشتید می توانید روی کمک او حساب کنید. مزایای بی پایان است! در کنار همه این مطالب، از شنیدن یک مزیت نیز غافل نشوید. اگر هنوز مطمئن نیستید که شرکت کنید یا نه، می توانید قدم به قدم پیش بروید. می توانید یکی از دوره ها را انتخاب کنید. 10 جلسه، 30 جلسه یا 90 جلسه کامل! انتخاب باشماست. اگر ابتدا 10 جلسه را انتخاب کنید، مطمئن خواهید شد که این همان دوره ای است که به دنبال آن بودید. از طرف دیگر، می توانید هر زمان و هر چند وقت یکبار که بخواهید، ویدیوهای آپلود شده در سایت را بررسی کنید. ببینید و مفاهیم را ملکه ذهن خود کنید. 50 جلسه اول از همان ابتدا در اختیار شماست و پس از آن بقیه جلسات در طول سال برای شما بارگذاری می شود تا مطمئن شوید که تمام مفاهیم را با پوست و خون خود درک کرده اید. هر جلسه نزدیک به 3 ساعت ویدئو با تمرین است و شما را در هر مفهوم و یادگیری آن قوی می کند. از طرفی این دوره مانند سایر دوره ها با مدرک شما را فریب نمی دهد. اگر وارد این دوره شده اید یعنی تجربه، کار و درآمد برایتان مهم است و قرار نیست با مدرک و بدون تجربه خودتان را گول بزنید. شما کار می کنید، تمرین می کنید و یاد می گیرید. شما یک نمونه کار دارید و این مهم ترین سندی است که شما را به دنیای درآمد میلیونی می رساند! کلمه پایانی اگر همه این مقاله را خوانده باشید، اکنون دقیقاً می دانید که چه کاری باید انجام دهید. شما باید خود را برای رسیدن به ارتفاعات دیجیتال مارکتینگ آماده و آماده کنید. کافیست کلیک کنید و یکی از دانشجویان دوره دیجیتال مارکتینگ آنلاین شوید. یک سال تلاش کنید، تمرین کنید و شبکه کنید. پس از یک سال، شما یک بازاریاب دیجیتال با کیفی پر از تجربه و نمونه کار هستید. نگران نباش. بعد از یک سال فرصت های شغلی در خانه شما را می زند.

دیدگاهتان را بنویسید