چگونه کلمات کلیدی انتخاب کنیم


چقدر در مورد اهمیت کلمات کلیدی می دانید؟ آیا می دانید انتخاب کلمه کلیدی مناسب می تواند شانس حضور شما در صفحه اول گوگل را تا حد زیادی افزایش دهد؟ کلمه کلیدی چیست و چگونه می تواند در سئو موثر باشد؟ سوالات زیادی در رابطه با کلمه کلیدی وجود دارد، وب سایت خانم سین یکی از جامع ترین وب سایت ها در زمینه آموزش کلیدواژه پژوهی و مسائل پیرامون آن است، بنابراین می توانید از طریق مقالاتی در مورد انواع کلمات کلیدی و … به اهمیت این قسمت کاملا پی ببرید. تبدیل شدن نحوه انتخاب کلمات کلیدی همانطور که گفته شد انتخاب کلمه کلیدی یک اصل مهم در سئو سایت است زیرا گوگل می تواند موضوع مقاله و صفحه وب سایت شما را از طریق کلمات کلیدی تشخیص دهد و اگر کلمه کلیدی به درستی انتخاب نشود نمی توانید انتظار رتبه بندی داشته باشید. و موقعیت خوبی داشته باشند. اما چگونه کلمات کلیدی را انتخاب کنیم؟ انتخاب کلمه کلیدی را می توان همانند تحقیق کلیدواژه دانست که در آن می توانیم لیست کاملی از کلمات کلیدی و عبارات را در حین تحقیق با روش های پیشرفته بدست آوریم. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در حین تحقیق و انتخاب کلمات کلیدی به آنها توجه کنید: کلمات کلیدی رقبا را پیدا کنید و لیستی از آنها تهیه کنید، اگر نمی دانید چگونه مقاله پیدا کنید کلمه کلیدی رقیب را مطالعه کنید تا روش ها و مراحل آن را بیاموزید. در جزئیات کلمات کلیدی را پیدا کنید که رتبه بالایی دارند. کلمات کلیدی که در زمینه شما جستجو می شوند و هیچ مقاله ای برای آنها در سایت ندارید را شناسایی کنید. محاسبه دشواری کلمه کلیدی برای هر کلمه، نرخ رقابت آن را دریافت کنید. بیشترین کلمات و عبارات جستجو شده را در زمینه خود پیدا کنید. تکنیک های انتخاب کلمات کلیدی روش های مختلفی برای به دست آوردن صحیح کلمات کلیدی وجود دارد که در ادامه با برخی از آنها آشنا می شویم: 1- تا جایی که می توانید با اطلاعات مربوط به کسب و کار خود در مورد کسب و کار خود تحقیق کنید و زمینه فعالیت خود را افزایش دهید و دانش بیشتری کسب کنید. در نتیجه ایده های بیشتری برای کلمات کلیدی پیدا خواهید کرد و می توانید تشخیص دهید که کاربران به چه چیزی نیاز دارند و در نهایت کلمات کلیدی متناسب با نیازها و اهداف کاربران را پیدا کنید. زمانی که بتوانید نیازهای کاربران خود را به درستی تشخیص دهید و بر اساس آن محتوا تولید کنید، صفحه وب سایت شما به سرعت جایگاه خوبی در گوگل پیدا می کند، زیرا شما توانسته اید نیازهای کاربران خود را بشناسید و برآورده کنید و این از نظر گوگل بسیار است. مهم. 2- سایت رقبای خود را بررسی کنید. یکی از محبوب ترین موارد را در زمینه کاری خود جستجو کنید. در صفحه نتایج جستجو، سایت های مختلفی را مشاهده می کنید که اکثر آنها موضوعی مشابه سایت شما دارند. این وب سایت ها رقبای شما هستند که می توانید با بررسی بخش های مختلف وب سایت رقبا با استفاده از روش های ذکر شده در مقاله یافتن کلمات کلیدی رقبا و استفاده از کدهای وب سایت رقبا، کلمات کلیدی آنها را بیابید. در نهایت با بررسی کلمات، اگر رقیب شما جایگاه خوبی با آن کلمه دارد، می توانید آن را نیز به عنوان کلیدواژه سایت خود انتخاب کنید و محتوای جامع تری نسبت به رقیب تولید کنید و جایگاه او را از آن خود کنید! تعجب نکنید این روش دزدی در دیجیتال مارکتینگ نیست و روشی پذیرفته شده در این زمینه است. 3- اهداف کسب و کار خود را مشخص کنید اهداف تجاری خود را تعیین کنید، برنامه ریزی استراتژی سایت و تعیین اهداف، نیمی از موفقیت شما را تضمین می کند، به شرطی که ندانید از سایت خود چه انتظاری دارید و قصد دارید به چه چیزی برسید. مهم نیست روی چه زمینه هایی تمرکز کنید، در نهایت نمی توانید به نتیجه درست برسید و تمام زحمات شما به هدر می رود. برای اینکه بتوانید اهداف وب سایت خود را به درستی تعیین کنید، باید سوالاتی از این قبیل بپرسید که موقعیت فعلی سایت شما چیست؟ برند شما در چه زمینه ای فعال است؟ موضوع کلی و جزئی وب سایت شما چیست؟ و… تا در نهایت دید درستی از اهداف سایت خود پیدا کنید. 4- فهرست کاملی از موضوعات مرتبط تهیه کنید. برای امتیاز روی این مقاله کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]


آموزش سئو

دیدگاهتان را بنویسید