سامسونگ و اپل به طور مشترک 60 درصد از سهم بازار تبلت‌ها را در اختیار دارند


طبق یک گزارش جدید، سامسونگ و اپل تقریباً دو تا از بزرگترین تولیدکنندگان تلفن همراه در جهان هستند و اکنون به طور مشترک مالک 60 درصد بازار جهانی تبلت هستند. طبق آخرین گزارش Market Research Analytics، Strategy Analytics، سامسونگ با 8.2 میلیون دستگاه در سه ماهه اول سال 2022 در صدر بازار تبلت های اندرویدی قرار گرفت. با این حال، تعداد دستگاه های کره ای عرضه شده نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.2 درصد کاهش یافته است. با این حال، غول فناوری کره ای 1.8 درصد رشد کرده است و 20 درصد از بازار را به خود اختصاص داده است. در مقابل، اپل در سه ماهه اول سال جاری 15.8 میلیون دستگاه آیپد فروخته است که نسبت به سال قبل 6 درصد کاهش داشته است. البته سهم اپل از بازار جهانی تبلت ها 1.7 درصد رشد داشته و در مجموع 39 درصد را به خود اختصاص داده است. سهم بازار آمازون با 0.8 درصد افزایش به 9 درصد رسید. تعداد دستگاه های فروخته شده توسط این غول خرده فروشی نیز با 1.3 درصد کاهش به 3.7 میلیون دستگاه رسید. سامسونگ همچنان در بازار تبلت ها از اپل عقب است اگرچه سامسونگ در حال حاضر بهترین تبلت های اندرویدی موجود در بازار را تولید می کند، اما همچنان از نظر دستگاه های ارائه شده به بازار از اپل عقب است. البته محبوبیت بسیار زیاد آیپد در این موضوع تاثیر زیادی دارد که به انتخاب شماره یک کاربران بی شمار اکوسیستم اپل تبدیل شده است. در پایان، لازم به ذکر است که شروع غیرمنتظره بازار تبلت در سال 2022 ممکن است کوتاه مدت باشد، زیرا محدودیت های ناشی از ویروس کرونا در چین، محدودیت های لجستیکی و جنگ نظامی بین روسیه و اوکراین احتمالاً بر عرضه کالا تأثیر می گذارد. در آینده. موثر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید