اسنپ و دیزنی با عکس‌های کاربران نوعی نقاشی مجازی از قلعه سیندرلا ایجاد می‌کنند


شرکت آمریکایی «اسنپ» با همکاری دیزنی قصد دارد با استفاده از فناوری واقعیت افزوده نوعی نقاشی دیواری مجازی و خاطره انگیز را در شهر بازی «پادشاهی جادویی» خلق کند. با گزارش پنجاهمین سالگرد مجموعه سرگرمی دنیای والت دیزنی، بازدیدکنندگان می توانند از فناوری واقعیت افزوده اسنپ استفاده کنند و عکس های خود را به نقاشی دیواری کاملا مجازی قلعه سیندرلا در پارک پادشاهی جادویی اضافه کنند. برای ایجاد این نقاشی دیواری از عکس های Disney PhotoPass که توسط عکاسان و بازدیدکنندگان پارک گرفته شده است استفاده شده است. سپس بازدیدکنندگان می توانند با استفاده از برنامه My Disney Experience، عکس خود را به نقاشی مجازی قلعه سیندرلا اضافه کنند. همچنین کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن بخش های این نقاشی دیواری را به طور کامل مشاهده کرده و محل دقیق عکس خود را بر روی آن مشخص کنند. علاوه بر این، کاربران می توانند ویدئوهای این نقاشی دیواری را نیز ذخیره کرده و با وضوح بالا و بدون واترمارک با دیگران به اشتراک بگذارند. دیزنی مدعی است در آینده قسمت های دیگری از پارک خود را در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد داد تا بتوانند خاطرات خود را در آنها ثبت کنند. همچنین عکس های گرفته شده توسط بازدیدکنندگان به مدت سه سال در این پروژه دیجیتالی نمایش داده می شود. اسنپ ​​با استفاده از فناوری واقعیت افزوده خود به کسب و کارها و برندهای معتبر در سراسر جهان کمک می کند تا بهتر از این فناوری استفاده کنند. پاییز گذشته، این شرکت یک استودیوی جهانی به نام Arcadia راه اندازی کرد که با همکاری برندهایی مانند Verizon و P&G Beauty، به طور خاص بر روی توسعه تجربیات واقعیت افزوده تمرکز دارد. اسنپ ​​همچنین ابزارها و فناوری های خود را با همکاری توسعه دهندگان شخص ثالث در اختیار برنامه های خود قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید