مزایای بازاریابی ویدئویی، 18 مزیت عمده برای بازاریابی ویدئویی در 1401



خواه فیس بوک، توییتر، اینستاگرام یا یوتیوب باشد، ویدیو به طور مداوم در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود – دید و بازدیدهای شما را بدون هیچ تلاش اضافی افزایش می دهد.نگاهی به چند آمار در مورد نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی ویدئویی موثر بیندازید.توییت‌های دارای ویدئو 10 برابر بیشتر از توئیت‌های بدون ویدئو مشارکت دارند – و توییت‌های تبلیغاتی با ویدئو بیش از 50 درصد در هزینه هر تعامل صرفه‌جویی می‌کنند.کاربران لینکدین 20 برابر بیشتر از هر نوع پست دیگری یک ویدیو را در این پلتفرم به اشتراک می گذارندکاربران پینترست می گویند پس از مشاهده یک ویدیوی سفارشی در پلتفرم، احتمال خرید آنها 2.6 برابر بیشتر است.مردم بیشتر از هر نوع محتوای دیگری در اینستاگرام با ویدیو درگیر می شوند10. مشتریان بیشتری در حال تماشای ویدیو هستندمحتوای ویدیویی به سرعت در حال رشد، مرتبط و لذت بخش است. در زمان نگارش این مقاله، دومین موتور جستجوی بزرگ در سراسر جهان یوتیوب است، درست پس از گوگل. تقریباً 1.9 میلیارد کاربر ماهانه در یوتیوب وجود دارد – تعداد بسیار زیاد. این تقریباً یک سوم کل کاربران اینترنت است و نشان دهنده بیش از یک میلیارد ساعت ویدیوی تماشای روزانه است.چیزی که من سعی دارم منتقل کنم اندازه بازاری است که در مورد آن صحبت می کنیم. شما این فرصت را دارید که با استفاده از بازاریابی ویدئویی در استراتژی خود، از مجموعه عظیمی از مشتریان بالقوه بهره ببرید.من نمی گویم که قرار است روزانه بیش از یک میلیارد ساعت محتوای تماشایی داشته باشید، اما اگر از روند ویدیویی استفاده کنید، تعامل بسیار بیشتری خواهید دید. به عنوان مثال، نشان داده شده است که افزودن ویدیو به صفحات محصول شما می تواند خرید را تا 144 درصد افزایش دهد.پس بازار هدف شما کیست؟ افراد 18 تا 34 ساله بیشتر از هر کس دیگری محتوای ویدیویی تماشا می‌کنند، اما این بدان معنا نیست که اگر مخاطبان شما ویدیوهای مسن‌تر هستند، همچنان نباید بخش کلیدی استراتژی شما باشد.11. ویدئو مکمل استراتژی های بازاریابی استچیزی که در مورد بازاریابی ویدیویی عالی است این است که می تواند استراتژی بازاریابی فعلی شما را کاملاً تکمیل کند.اگر در حال حاضر وبلاگ‌های هفتگی را انجام می‌دهید، می‌توانید آن وبلاگ‌ها را به فرمت ویدیویی تبدیل کنید یا حتی محتوای بیشتری را در قالب ویدیو اضافه کنید.می‌توان از وبلاگ‌های راهنما مفید به ویدیوهای آموزش تبدیل کرد. این به مخاطبان شما راه دیگری برای تعامل با شما ارائه می دهد و محتوای شما را به قالب محبوب دیگری ترجمه می کند.12. ویدیوهای بهینه شده به راحتی توسط گوگل پیدا می شونداگر برای ایجاد و بهینه سازی ویدیوهای خود برای موتورهای جستجو وقت بگذارید، می توانید ترافیک ارگانیک را برای آنها به ارمغان بیاورید. این به معنای انتخاب پلتفرم ویدیویی مناسب، ایجاد یک تصویر کوچک جذاب، اطمینان از مرتبط بودن صفحه‌ای که در آن قرار دارد و SEO بهینه‌سازی شده است، نوشتن عناوین و توضیحات چشم‌گیر… موارد زیادی برای پوشش دادن وجود دارد، اما ارزش تلاش را دارد.اگر در حال آپلود محتوا در YouTube هستید، می توانید پیوندهایی را در ویدیوها و توضیحات ویدیوی خود قرار دهید. این فقط نمونه دیگری از این است که چگونه ویدیو می تواند به آوردن افراد به وب سایت شما کمک کند.لینک ها می توانند قیمتی داشته باشند. در ویدیوهای خود لینک یا تبلیغات زیادی قرار ندهید. اگر بیننده احساس کند با تبلیغات مزاحم می شود، در برابر تلاش های بازاریابی شما مقاومت بیشتری نشان می دهد و حتی شما را به عنوان یک مزاحم می بیند. این راه ورودی نیست.علاوه بر این، با وجود هوش مصنوعی که قادر به رونویسی صدای ویدیویی است، موتورهای جستجو می توانند از این رونویسی ها برای کشف آسان ویدیوهای مرتبط بر اساس جستجو استفاده کنند.13. کمک های ویدئویی با برندسازی و اعتماد مصرف کنندهویدئو می تواند ارتباط شخصی، جامع و جذابی را سریعتر از کپی ایجاد کند. اما، این دو رسانه باید در کنار هم مورد استفاده قرار گیرند تا سازمان شما را مفید، آگاه و انسانی معرفی کنند. ویدیو به دو مورد آخر کمک زیادی می کند.اگر محتوای اضافی را که توسط خودتان، همکاران یا کارمندانتان به شیوه‌ای واقعی و ساده ارائه می‌شود، ارائه دهید، به احتمال زیاد اعتماد ایجاد می‌کنید. این همان چیزی است که بازاریابی درونگرا در مورد آن است – ایجاد اعتماد مصرف کننده و استفاده از آن برای ایجاد روابط. در پایان روز، ما اینجا برای فروش نیستیم، ما برای آموزش آمده ایم.14. استفاده از ویدئو نشان می دهد که شما با زمان همراه هستیدبازاریابی ویدئویی ورودی ابزاری مدرن برای تبلیغ کسب و کار شما است. مشتریان از کسب‌وکارهایی که به‌روز هستند قدردانی می‌کنند، زیرا به این معنی است که هنوز مرتبط هستند. آنها هنوز هم انگشتان خود را روی نبض فرهنگ مدرن نگه می دارند.بعلاوه، این روزها حتی نیازی نیست که ویدئو معمولی باشد. با فناوری‌های جدید مانند ویدیوی زنده، ویژگی «داستان‌ها» در فیس‌بوک و اینستاگرام، فیلترهای ویدیو و موارد دیگر، دیگر از شما انتظار نمی‌رود که فقط روایت‌های ساده خلق کنید. حتی می‌توانید واقعیت مجازی را به‌عنوان یک تجربه ویدیویی همهجانبه کشف کنید، و 64 درصد از بازاریابان می‌گویند که این یک استراتژی موفق برای آنها بوده است.15. با استفاده از ویدئو، مصرف کنندگان تمایل بیشتری به خرید دارندافراد بیشتری برای سرگرم شدن و یادگیری به YouTube می روند. برخی از افراد قبل از تصمیم گیری برای خرید به YouTube مراجعه می کنند. بررسی های محصول ویدیویی محبوب هستند زیرا در مقایسه با یک تبلیغ، بینشی از محصول ارائه می دهند و معمولاً صادقانه هستند.این همچنین برای ویدیوهای محصول تعبیه شده در صفحات محصول واقعی در سایت شما کار می کند. تقریباً 50 درصد از کاربران اینترنت قبل از خرید به دنبال ویدیوهای مرتبط با محصول می‌گردند و از هر پنج مصرف‌کننده چهار نفر می‌گویند نمایش‌های نمایشی محصول مفید بودند.ویدیوهای محصولات و خدمات شما مفید هستند. همچنین این امکان وجود دارد که ولاگرها، اینفلوئنسرها و میکرو اینفلوئنسرها محصولات شما را در حساب های رسانه اجتماعی خاص خود بررسی کنند.با توجه به اینکه بازاریابی اینفلوئنسر سریعترین کانال جذب مشتری آنلاین است، منطقی است که سعی کنید محصولات خود را توسط افراد مرتبط با صنعت بررسی کنید. آنها به افزایش مخاطبان شما و ایجاد ROI بسیار چشمگیر برای تلاش های شما کمک می کنند.16. لایو به طور فزاینده ای محبوب استلایو زنده از طریق فیس بوک و اینستاگرام لایو توسط مشاغل و افراد مشهور به طور یکسان مورد استفاده قرار گرفته است.یکی از مزایای عمده بازاریابی ویدئویی زنده این است که افراد را تشویق می کند تا درگیر شوند و نظرات خود را ارسال کنند. این تعامل افراد را درگیر می کند. در فیس بوک لایو، شخص یا افراد ضبط شده می توانند نظرات را ببینند و پاسخ دهند.به طور مشابه، اینستاگرام IGTV را راه‌اندازی کرد، جایی که می‌توان ویدیوهای یک ساعته را به جای استفاده از استوری‌هایی که محدودیت زمانی دارند، آپلود کرد. با توجه به اینکه افراد بیشتری در حال حرکت از محتوای ویدیویی استفاده می کنند و تلفن خود را در حالت “عمودی” تماشا می کنند، IGTV یک راه عالی برای بهره مندی از این روند رو به رشد است.17. برای کسب مزایای بیشتر در صنعت خود، از ویدیو استفاده کنیدشاید یکی از بزرگترین مزایای بازاریابی ویدیویی در حال حاضر این باشد که بسیاری از مشاغل از آن استفاده نمی کنند.آخرین گزارش وضعیت ورودی نشان داد که ایجاد ویدیوهای راهنما و محصول تنها برای 26 درصد از بازاریابان اولویت اصلی است. همانطور که گفته شد، روند استفاده از ویدئو در حال افزایش است و 45٪ از بازاریابان گفته اند که قصد دارند تا ظرف 12 ماه آینده محتوای YouTube را توسعه دهند.به دلیل نادر بودن فعلی آن در محافل بازاریابی و روندهای صعودی مربوط به استفاده از آن، منطقی است که زودتر وارد این روند شوید و جایگاهی را ایجاد کنید. این فرصتی است که اکنون پیش از این – قبل از رقبای شما – از ویدیو استفاده کنید.18. بازاریابی ویدئویی به طور مداوم در حال تحول استبه دلیل فناوری جدید، بازاریابی ویدیویی به راحتی بهبود می یابد و ویدیوی متوسط ​​شما را می گیرد و آن را واقعاً جذاب می کند. بنابراین چه روندهای آتی برای بهره مندی وجود دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید