معرفی کتاب:‌ بازاریابی هکر رشد



هک رشد مفهومی است که این روزها در دنیای استارتاپ ها زیاد شنیده می شود، مخصوصاً زمانی که محصول دیگر رشد نمی کند و در وضعیت پایداری قرار دارد. کتاب راش هالیدی، آینده روابط عمومی، بازاریابی و تبلیغات، یکی از منابع اصلی این موضوع است. این روش بازاریابی جدید می گوید به جای روش های بازاریابی قدیمی از ابزارهای قابل آزمایش، قابل ردیابی و مقایسه استفاده کنید. طبق ویکی‌پدیا، هک رشد فرآیند آزمایش سریع و تجربه روش‌های موثر رشد کسب‌وکار در حوزه‌های بازاریابی و توسعه محصول است. هک رشد مجموعه ای از آزمایش ها و شیوه های بازاریابی رایج (و غیر معمول!) است که برای رشد یک کسب و کار انجام می شود. به عبارت دیگر، هک رشد به معنای کوتاه کردن روش‌های معمول بازاریابی و جذب کاربران به روش‌های سریع‌تر، کارآمدتر و کم‌هزینه‌تر است. به گفته نویسنده، هکرها به جای ارائه محصولی با بودجه تبلیغاتی چند میلیون دلاری، رشد پروژه را با تقریباً حداقل منابع آغاز می کنند. آنها میلیاردها دلار با تحمیل نوآوری و آزمایش راه حل های جدید ساخته اند. رشد هک یک بینش است تا یک ابزار! این کتاب توسط علیرضا_دهقانی و پگاه فرهنگ مهر توسط خوب ترجمان منتشر شده است. به گفته مترجم، این کتاب با مجوز رسمی ترجمه و چاپ از نویسنده اصلی منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید